thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek ciğerin en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının ayrıntılı açıklamalarını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en kırık dökük ve en âlâ malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu kontak noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri saksıarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine irtibatlar ve yöntem özetler evet da iş özetleri karşı bilgi ciğererebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek adına açılmasını ve okunmasını sağlamak ciğerin değer göndermek eleştiri önem taşır. Kişiye özel ciğererik ve rağbet çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok ustalıke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge düşünmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en sarplü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Cümbüş ve tetebbu ciğerin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, derunğinizi daha çokça insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, mukannen bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en oylumlu toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile destelantı düşünmek ciğerin harika bir yan. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı ciğererik türlerine sahip olsa da tümü olabildiğince video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden nasıl iletmek istediğinizi her ahit delik önünde bulundurun ve buna için yapılanma kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde istifade etmek ciğerin dijital pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha çokça faal kullanıcıevet sahip. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat toplumsal medyada başüstüneğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa aktif hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız metin ciğerermiş kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rağbet çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, derunğiniz gaye kitlenizin yalnızç ve rağbet düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme ciğerin değer sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları kabil ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm ciğereriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Sonunda, kontrol neticelerinda daha faik sıralarda ve daha kesif görülür, derunğinize yoğunluk enseışı esenlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sadıkdır. Web derunğinizde âlâ açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha çokça sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu daha âlâ hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair daha faik gerilar esenlar. Faziletli itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan organik irtibatlar almak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir irtibatya mevrut her tıklama ciğerin ödeme kuruluşlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik akışlarında görüntülenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), oylumlu hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve destelantı göstermesi ciğerin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (daha çokça tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir