Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakılırsa bünyelmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun site analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, gelir ve taalluk alanları üzere değdavranışkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz midein farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, onat maliyette masnu zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı mübadele sahi emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde yan kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geri plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle müşterek daha çok “ne istersem onu hileırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz derece muhteşem rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve muhabere teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına entrika iş vetirelerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izleme eden yıllarda internet site çhileışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir kimlik evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir husus elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılı sınavm çhileışmalarını belirli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda başlayıp şirketin temel finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin dönem süresince üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine rabıtalı. Yani sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, böylece istenilen sonuçları vermemektedir.